AKNELERİNİZDEN KURTULUN....

Akne ciltte hiçte hoş görünmez bu nedenle temiz ve parlak bir cilde sahip olmak isteriz. Cildimizde neden akneler oluşur önce buna değinmek istiyorum. Sivilce olarakda bilinen akne siyah ve beyaz şekilde oluşmaktadır. Akne, ciltteki gözeneklerin tıkanması sonu yağlı bezlerin düzenleşmesinden oluşmaktadır. Hormonal bozukluklarda akne oluşumuna sebep olmaktadır. Genellikle ergenlik döneminde oluşan akneler ileriki dönemlerde kaybolduğu da görülmektedir. Akneye sebep olan birçok nedenler mevcuttur. İlaç kullanımından tutunda hormonal değişiklikler de akne oluşumuna sebep olmaktadır. Peki aknelerim var ama ben bu şekilde yaşamalımıyım mı demeliyiz yoksa aksine tedavisini olup ya da evde uygulayacağımız yöntemlerle cildi temizlemek mi gerekiyor. Kişiden kişiye değişkenlik gösterebilir. Ben uğraşamam alıştım bu şekilde de sorun değil diyenlerde olabilir ancak, ben burda aknelerinden rahatsız olanlara evde uygulayabilecekleri pratik bir maske tarifi vermek istiyorum.
Malzemeler:
- 1 adet yumurta akı,
- Bir kaç damla limon suyu,
- Peçete
Yumurta akını limon suyuyla çırpıp, fırça yardımı ile cilde sürüp peçeyi yüze yapıştırıyorsunuz ve üzerine tekrar karışımdan sürerek 15-20 dakika tamamen cildinizde kuruyuncaya kadar bekletiyorsunuz ve peçeteyi kaldırıp cildinizi ılık suyla yıkayıp uygun bir nemlendirici sürebilirsiniz. Peçeteyi ışığa tuttuğunuzda üzerindeki akneleri görmeniz mümkündür. Siz dahi inanamayacaksınız. Çok pratik ve severek uygulayacağınız bu maskeyi denemenizi tavsiye ederim. Ayrıca cildinizin parlamasına ve sıkılaşmasına ne yardımcı olacaktır.

Hiç yorum yok: