EN ETKİLİ ZAYIFLAMA KÜRÜ!!!!

Uzun zamandır diyet yapıyor ve kilo veremiyorsanız tamda bana göre bir kür diyebileceğiniz bir tariften bahsetmek istiyorum. Bende sizler gibi bir çok kürü deneyip kilo veremediğim gibi ödemlerimden de kurtalamamıştım. İbrahim Saraçoğlu'nun vermiş olduğu kürü 15 gün boyunca uyguladım ve ödemlerimden kurtuldum. Arkadaşlar denemekte fayda var kesinlikle birşey kaybetmezsiniz. Kesinlikle faydasını göreceğiniz bir kür tarifi veriyorum size ;
Maydanoz ve Limon Kürü tarifi
1 adet limon suyu
15 dal kadar maydanoz
1 bardak su

malzemeleri bir kaba koyup blenderden tamamen maydanozlar erinceye kadar 1 dakika boyunca çalıştırın ve her sabah kahvaltıdan önce taze olarak yapın aç karnına için. 15 gün yapıp 7 gün ara verdikten sonra tekrar 15 gün olarak küre devam edebilirsiniz. İkinci gün sabah şişkinlik hissi olmadığını da hissedeceksiniz. Umarım uygulayanlar memnun kalır. Yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok: