GEBELİKTE ÇATLAK OLUŞUMUNU ENGELLEMEK MÜMKÜN

Hamile iken vücut çatlamaya çok müsait oluyor.Aşırı kilo alımı bunun başlıca sebeplerindendir.çatlağı önlemek için yapılması gereken en önemli şey aşırı kilo alımını durdurmak demiyorum çünkü ben hamile iken 20 kilo aldım ve çatlağım oluşmadı.şunu dediğinizi duyar gibi oluyorum genetik.Kesinlikle hayır,ben buna katılmıyorum.Benim annem ve kız kardeşim aşırı derece çatlamış oldukları için bende çatlamayım diye önlemler aldım.bunları size anlatmak istiyorum.çatlamak istemeyenler bunları uygularsa garanti veriyorum çatlamayacaktır.yapmanız gereken çok basit aslında,size pahalı krem vs almanızı tavsiye etmiyorum.yapmanız gereken tek şey zeytin yağı sürmektir.Emin olun çatlamayacaksınız.Tabiri caizse hergün yıkama yağlama yapıyorsunuz:)). Kulağa hoş gelmesede çatlak oluşmasından iyi sanırım.hergün duş alıp sonra zeytin yağı sürüyoruz ve biraz bekliyoruz vaktiniz yoksa beklemek zorunda da değilisiniz.iç çamaşırlarınız yağlanıyor ama varsın olsun teniniz en değerli elbiseniz değil mi?doğumdan sonra emin olun pişman olmazsınız.iyiki yapmışım diyebileceğiniz bir kararı alıp uygulamının gururunu yaşayacak ve sizde tavsiyelerde bulunacaksınız.çatlamak istemeyenlere zeytinyağı diye.zeytinyağının mucizelerini anlatmaya gerek yok.cildiniz nemli ise çatlamıyorsunuz.kuru cilt çatlamaya müsaittir.istediğiniz kadar su için, pahalı kremler sürün yinede çatlayacaksınız.zeytinyağı başlıbaşına mucize.bebeklerinizi yırtılmadan sağlıcakla kucağınıza alın inşaallah.

Hiç yorum yok: